Вторник, 03.12.2024, 21:14
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS


Меню сайта


Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Тестування онлайн
тестування онлайн 


Социальные закладк

Тема. Управління декількома об'єктами. Координати


Коли вікно Scratch тільки відкрилося, ми бачимо, що кіт стоїть в центрі полотна.
Подивимося тепер на його координати x і у в осередку властивостей об'єкта. Там написано,що x: 0 і y: 0. Чому так?

  ⇔  

  • У Scratch початок системи координат це центр полотна.
  • Від центру вправо значення х збільшується, вліво - зменшується (стає мінусовим, негативним).
  • Аналогічно з вісью y. У напрямку вгору йдуть позитивні значення, вниз - негативні.
  • Чим далі від центру, тим більше абсолютне значення числа.

Перемістіть кілька разів кота по полотну і відзначте, як змінюються значення x і y в осередку властивостей об'єкта

 

Нові об'єкти

  1. Тепер припустимо, що на сцені у нас будуть бігати крім кота ще якісь об'єкти. Як в Scratch додати нові об'єкти?
  • Слід натиснути на другу кнопку в ряді кнопок під полотном: і в тематичних папках вибрати додаткові об'єкти, наприклад:.

  проект

2. Добре б, щоб другий (третій...) об'єкт теж як-небудь рухався. Оскільки ми вже запрограмували кота, то годі й складати новий скрипт, а скопіювати програму кота і перенести копію на новий об'єкт. Робиться це так:

  • Перемикаємося на кота → клацаємо правою кнопкою по скрипту і в контекстному меню вибираємо команду дублювати → переміщаємо курсор миші з прилипшою до нього копією на іконку другого об'єкта в нижній правій комірці (будьте уважні: при цьому навколо іконки повинна з'явитися сіра рамка!) і клацаємо мишею

                      ⇒  

Тепер якщо переключитися на другий об'єкт, то ми тут побачимо новий скрипт.

Його слід трохи підправити, щоб кіт і миша (наприклад) рухалися по-різному.Зробіть це.


Додамо третій об'єкт, але програму для нього не будемо копіювати. Нехай третій об'єкт "тупцює" на місці в центрі полотна і завжди повертається до другого об'єкту. Оскільки другий об'єкт постійно бігає по полотну, то і третій об'єкт постійно буде крутитися.

Зберіть для нього цей скрипт:

Команда слідувати за ... змушує об'єкт, до якого вона застосовується повертатися в напрямку того об'єкта, який була обрано в відкривающему списку цієї команди. Цикл завжди тут також необхідний. Інакше об'єкт повернеться тільки один раз на самому початку. Оскільки другий об'єкт у нас постійно рухається, то і стежити за ним треба завжди.
 

 

Натисніть кнопку запуску і подивіться  анімацію: всі три об'єкта починають свій рух одночасно, але рухаються по-різному, тому що кожен з них управляється власним скриптом.

Управління декількома об'єктами. Вправи

Форма входа
Поиск
Календарь
«  Декабрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Рейтинг@Mail.ru
    Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтов - uCoz