Четверг, 14.11.2019, 21:25
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS


Меню сайта


Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Тестування онлайн
тестування онлайн 


Социальные закладк

Тема. Алгоритми з повторенням.
Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч

  1. Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним.
  2. Кількість повторень у циклічних алгоритмах може бути або зазда­легідь відомою, або ні, тому розрізняють повторення з визначеною та невідомою кількістю повторень.
  3. Якщо кількість повторень заздалегідь не відома, то для припинення циклу задається деяка умова, яка і забез­печує скінченність виконання команд, що повторюються.

У мові програмування Скретч цикл можна реалізувати за допомогою чотирьох команд:

I. Як реалізувати цикл із невідомою кількістю повторень у середовищі Скретч?

 

   У разі, коли в алгоритмі кількість повторів заздалегідь не відома, у середовищі Скретч використовують команду Завжди

   Тіло такого циклу виконується поки активним є скрипт, частиною якого він є. Зупинити такий цикл можна лише за допомогою заглушок:

Друга зупиняє виконання скрипту, перша — всієї програми.

 

Приклад  алгоритму, за яким виконавець  змінюватиме зовнішній вигляд або наступний образ поки не вибрано одну із заглушок

Використання датчика "доторкнутися до кольору"

Завдання 1.           Варіанти виконання проекту.  Проект

Варіанти напрямків  руху виконавця на площині

Завдання 2 .    Варіант 1

Варіант 2


Один з варіантів рішення:

 

II. Як створити циклічний алгоритм з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч?                     Алгоритми "Наповнення діжки водою. Рух по колу."

Команда   «цикл з лічильником»  використовується тоді, коли відомо, скільки разів слід виконати дії.

Лічильник рахує кількість повторень від 1 до вказаного числа..

   Для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю пов­торень у середовищі Скретч використовують команда Повторити К, де параметр К вказує на кількість повторень у тілі циклу.

Розглянемо алгоритм, за яким виконавець Танцюрист змінюватиме зовнішній вигляд 4 рази з інтервалом 1 секунду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1. Складіть і виконайте алгоритм, щоб отримати зображення, наведене на рисунку

Кроки виконання

1.

2.

  3.Вкладені цикли

Завдання 2. Вкладені цикли. Складіть і виконайте алгоритм, щоб отримати зображення, наведене на рисунку  
                                                                                                  
Рух по колу. Вкладені цикли

Самостійна робота

 

Цикл з передумовою

Форма входа
Поиск
Календарь
«  Ноябрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Рейтинг@Mail.ru
    Copyright MyCorp © 2019
    Конструктор сайтов - uCoz